Srrry för att iunte skrivit på länge D:

som sagt srry för att inte skrivit på länge men har inte orkat blogga på länge xD MEN NU ÄR DET DAX ATT DAMPA.........TOKIO HOOOOOOOOOOOOOOOOOTEL YEHY FRÅN OCH MED......NUUUU....vad ska jag skriva... JA MITT MOTTO: ICHE LIBIE DICH BILL KAULITZ ICHE LIBIE DICH TOM KAULITZ ICHE LIBIE DICH GEORG LISTEN ICHE LIBIE DICH GUSTAV SCHÄFER <3 TOM = SO SEXI AND SNYGG BILL = SO SEXI SO SNYGG SO HOTT OSV GEORG SO SNYGG GUSTAV = SO SWEET!!!!!!!! x) MIN MENING MED SÅ MÅNGA TH LÅTAR SOM MÖGLIGT: I SADE TO YOU ''READY SET GO'' AND YOU RUNNING TRHU THE ''MONSOON'' AND I´M SO HAPPY SO I WANT TO ''SCREAM'' OR LIKE IT NAME IN GERAMY ''SCHREI'' REMEBRE WHEN A SADE ''DON´T JUMP'' AND YOU DIDIN´T  JUMP THAT WAS GOOD! Xd jag var utråkad xD MEN HÅLL MED TOOOOKIO HOOTEL ÄR SEEEXIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0